باران

برای زندگی بهتر

باران

برای زندگی بهتر

مترسک

از مترسکی سوال کردم:آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای ؟

پاسخم داد : در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!

اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!

گفت : تو اشتباه می کنی!

زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مسلم چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

با سلام خدمت دوست عزیز
می خواستم با کسب اجازه از شما مطالب این وبلاگ را به صورت یک کتاب موبایل یا یک پی دی اف در بیاورم و توی اینترنت منتشر کنم. (البته با ذکر منبع).
لطفا نظرتون رو در همین جا اعلام کنید یا اینکه ایمیل کنید.
تشکر

سلام آقا مسلم
خیلی خوشحال خواهیم شد

مسلم یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

سپاسگزارم.

لیلا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://1emesle2.blogfa.com

واااااااااااااااو


تو هم تجربه کردی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد